Yandex siteme neden gelmiyor ?

Yandex siteme neden gelmiyor ?

Yandex'in sitenize gelmemesi için birçok sebep olabilir.Genelde yandex de son zamanlarda olan bu sorunu yetkililer hala çözememekle birlikte bize şöyle bir çözüm sunuyorlar.Örneğin ben web sitemi www.yusufbayir.blogspot.com diye koyduğum da web sitem index almıyordu.Destek hattından hemen yandexe mail attım ve sağolsunlar hemen dönüş yaptılar.
Yandex siteme neden gelmiyor ?

Yandex'e nasıl ulaşırım ?

Yandex'e mail yoluyla iletişim kurmanız mümkündür.Yetkili kişiler size çok kısa bir sürede yardımcı olacaklardır.Yandex'e mail atmak için Yandex mail atma linkine tıklayarak işleminizi yapın.Sizin yerinize ben mail atmıştım daha öncesinde ve bana gelen cevap şuydu.Web sitenizi www.yusufbayir.blogspot.ru şeklinde kaydederseniz siteniz index alacaktır.
Yandex'e nasıl ulaşırım ?

Yandex web sitemi ne zaman indexler ?

Yandex'in web sitenizi indexlemesi 1-2 hafta arasında sürebilir.Veritabanı benim sitemi indexledi destek ekibinin yazdığını uyguladıktan sonra ama nasıl indexledi.Adamlar sadece web sitemin anasayfasını indekslemiş.Mail attığımda ise blogspot sitelerinde böyle sorunlar oluşmakta ekibimiz bu sorunu çözmeye çalışıyor gibisinden bir mesaj geldi ki bu çok saçma birşey.Web site sahipleri bu konuda oldukça rahatsız.Ama sizin yandexe bir mail atmanızı tavsiye ederim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ücretsiz Backlink Alma

8 Ekim 2016 Facebook'a neden girmiyor

Sitemde kaç kişi online