Selahattin Demirtaş Rusya

Selahattin Demirtaş Rusya

Hdp eş genel başkanı olan Selahattin Demirtaş Rus uçağının düşürülmesine tepkiliydi.Başbakanın yerinde ben olsaydım düşürelim mi diye bana sorulsaydı kesinlikle hayır cevabını verirdim.Açıklamasında bulundu.
Selahattin Demirtaş Rusya

Selahattin Demirtaş'ın Rusya olayı hakkında düşüncesi

Konuşmasını Amerika'da gerçekleştiren HDP eş genel başkanı Selahattin Demirtaş bombalanan rus uçağı hakkında açıklamalarda bulundu.Yeniden bir ülke haline gelen Suriye'nin Türkiye'ye hesaba katmadan karar alınması Türkiye'nin zoruna gitti ve bu yüzden uçağı düşürdüğünü söyledi.Hiç iyi bir siyaset yapmıyorlar.Ne olursa olsun biz gerilim yapmaktan yana değiliz.Uçağa saldırı yapılmaması gerektiğini düşünüyoruz.
Selahattin Demirtaş Rusya açıklaması

Selahattin Demirtaş yönetimde ben olsaydım...

Yönetim tarafında ben olsaydım daha önce de dediğim gibi hiç bir şekilde uçağı düşürmelerini söylemezdim.Sınırlarımızı ihlal etmiş olsa da kontrollü bir biçimde uyarır sınırımızı ihlal ettiklerini açıklardım.Şuanda gereksiz bir gerilim çıktı bundan yönetim sorumludur.ABD başkanı Barrack Obama'yla da görüşmelerde bulunduğunu söyleyen Selahattin Demirtaş'ın bu olaya karşı bakış açısı böyleydi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ücretsiz Backlink Alma

8 Ekim 2016 Facebook'a neden girmiyor

Sitemde kaç kişi online